Seuraan liittyminen

Suomen Geologiseen Seuraan voi hakea jäseneksi 1) täyttämällä alla olevan jäsenhakemuksen ja lähettämällä sen sihteerille tai 2) täyttämällä sähköisen jäsenhakemuslomakkeen täältä. Täytäthän kaikki kentät. Jos et tiedä jäsenyydellesi suosittelijoita, voi kyseisen kentän kuitenkin jättää tyhjäksi, jolloin suosittelijoiden valinta jää Seuran hallituksen arvioitavaksi. OIemme Sinuun yhteydessä!

PDF iconjasenhakemus.pdf

Jäsenmaksut

Normaalijäsenet: 55 €
Perustutkinto-opiskelijat ja eläkeläiset: 25 €
Jäsenmaksu sisältää Geologi-lehden.

Jäsenhakemukset ja osoitteenmuutokset

Jäsenhakemukset ja osoitteenmuutokset osoitetaan seuran sihteerille.

Voit myös tarkistaa tai päivittää Seuran rekisterissä olevat jäsentietosi osoitteessa https://geologinenseura-yhdistysavain-fi.directo.fi/jasensivut/

Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Jos sähköpostiosoitteesi on jo Seuran rekisterissä, mutta et muista salasanaasi tai et ole vielä luonut sitä, klikkaa linkistä "Unohditko tai haluatko luoda salasanan?" Tällöin sähköpostiosoitteeseesi lähetetään automaattisesti linkki, jonka kautta voit asettaa salasanan. Jos et ole ilmoittanut sähköpostiosoitettasi Seuralle, olethan yhteydessä Seuran sihteeriin tai taloudenhoitajaan.

PDF icongdpr-suomen_geologinen_seura.pdf