Tiedotteet

bulletin_vol_93_1_2021_cover
29.7.2021 Tiedotteet

SGS:n vertaisarvioitu julkaisusarja "Bulletin of the Geological Society of Finland" hakee PÄÄTOIMITTAJAA. Hakuilmoitus ja vaatimukset luettavissa täältä.

9.5.2021 Tiedotteet

Suomen Geologinen Seura on avannut kyselyn Seuran toimintaan liittyen. Toivomme vastauksia sekä seuran jäseniltä että henkilöiltä, jotka ovat kiinnostuneita geologiasta, mutta eivät ole seuran jäseniä. Vastauksia käytetään Seuran toiminnan kehittämiseen. Päivitys 20.9.2021: kyselyn vastausaika on päättynyt. Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita!

13.4.2021 Tiedotteet

Vallitsevan pandemiatilanteen vuoksi Seuran perinteistä vappumatineaa ei valitettavasti kyetä järjestämään kuluvana vuonna.

30.3.2020 Tiedotteet

Suomen Geologisen Seuran perinteinen Vappumatinea 30.4. on peruttu tämän kevään osalta koronavirusepidemian vuoksi.

Ajankohtaisen kuva
14.2.2020 Tiedotteet

Päivitys: koronapandemian ja yliopiston poikkeustilan vuoksi tilaisuus 'Kansallinen kieli, kansainvälinen tiede ja tieteellisten termien tulevaisuus' on peruttu.