Vaalikokous 10.12.2020

Tervetuloa Suomen Geologisen Seuran vaalikokoukseen ja vuoden viimeiseen kokoukseen.

Kokous pidetään etäkokouksena Teamsissa ja osallistumislinkki lähetetään jäsenille lähempänä kokousta. Kokous pidetään kokonaan etäkokouksena Teams-etäalustalla. Jos et kuulu Suomen Geologiseen Seuraan, etkä saa Seuran jäsenpostia, voit pyytää linkin kokoukseen Seuran sihteeriltä: sihteeri  @ geologinenseura.fi (poista välilyönnyt @-merkin molemmilta puolilta).

Kokouksen esitelmän pitää väistyvä puheenjohtaja Reijo Pitkäranta (Fennovoima), esitelmän aiheena: Metakonglomeraattia ja vanhoja maaperäkerrostumia Pyhäjoen Hanhikivenniemellä.

TERVETULOA!

(Kokouskutsussa Tieteiden talo on mainittuna kokouspaikkana, sillä ohjeiden mukaan kokouksella tulee aina olla fyysinen kokouspaikka vaikka kokous pidettäisiin etänä.)